JellyPages.com

Featured post

My New Disney Corner 新しいディズニーコーナー。

As you may know, a few months ago, my husband and I moved to a new apartment. The apartment we live in now is much bigger than the old one, ...

Thursday 12 November 2015

Hong Kong Disneyland T-Shirt! 香港ディズニーランドのtシャツ!

I went to visit my family the other day, and my mum had a nice surprise for me. One of her work friends was going through his closet, and came across a shirt that he had never worn before. He wanted to find someone who would enjoy it, so mum took it for me. It was...

... this Hong Kong Disneyland T-Shirt! I have never been to HK Disneyland before, so this is my first piece of merchandise from there! I am very happy with it. Now, I need to decide whether or not to wear it or display it...

日曜日、私の家族の家に行きました。母の仕事の友達はこのシャツがありましたが、彼がのを着ることがありませんでした。きるの人を見つけたいでしたから、母に上げました。

シャツは香港ディズニーランドのシャツです!私が香港ディズニーランドに行くことがありませんから、これはそこから最初のグッズです。私はとても嬉しいです。着るかどうかを知っている、または表示しません。。。

ベッキー。
Becky.

No comments:

Post a Comment