JellyPages.com

Featured post

My New Disney Corner 新しいディズニーコーナー。

As you may know, a few months ago, my husband and I moved to a new apartment. The apartment we live in now is much bigger than the old one, ...

Thursday 17 August 2017

Tokyo Disney Happiness on High 東京ディズニーハピネスオンハイ

Here is a Throwback Thursday video. In February 2014, my husband and I went to Tokyo. While there, we of course visited Tokyo Disney. It was during their Happiness Year, and there were special parades, decorations, food, and of course, fireworks. I filmed the Happiness on High fireworks show from where I was standing, just outside Mickey's Philharmagic. Here is the video.


2014年二月夫と一緒に東京に行きました。もちろん、東京ディズニーも行きました。ハピネスイヤーで特別なパレードとデコレーションと食べ物と花火がありました。ミッキーのフィルハーマジックの近いでハピネスオンハイ花火がビデオを取りました。とてもきれいでした。

No comments:

Post a Comment