JellyPages.com

Featured post

My New Disney Corner 新しいディズニーコーナー。

As you may know, a few months ago, my husband and I moved to a new apartment. The apartment we live in now is much bigger than the old one, ...

Friday 29 January 2016

Disney Chocolates ディズニーのチョコ

On Tuesday, I helped my mum set up a new fish tank for her pet goldfish (I used to work in a pet shop, and since I love animals so much, I remember a lot of what I learned there). As a thank you, my mum bought me these Disney chocolates! 

I have had them once before. When I was on holidays with mum and my sister, I bought the Minnie Mouse tin when we stopped over at a lolly shop. They are quite yummy, though I think I am more excited about the tins than the chocolates : )


火曜日、母の魚のために、新しい水槽を作りました。私はペットショップで仕事をしましたし、動物が大好きだし、手伝いたかった。そして、母は私にこのディズニーチョコレートを買ってくれました!

ミニーのチョコを食べることがありました。休みに母と妹と一緒に旅行した時、のを買いました。とてもおいしかった。しかし、ティンを好みます。

ベッキー。
Becky.

No comments:

Post a Comment