JellyPages.com

Featured post

My New Disney Corner 新しいディズニーコーナー。

As you may know, a few months ago, my husband and I moved to a new apartment. The apartment we live in now is much bigger than the old one, ...

Tuesday 15 September 2015

Disney Little Library Book and CD ディズニーリトルライブレリーブックアンドCD

On Sunday I went to my parents house for lunch, and my mum gave me these. It turns out that she had been collecting them when they came out in one of the Australian newspapers every week. There are 14 story books in all, and each of them comes with a CD that tells the story.

These will be very good for when I have kids I think! 


日曜日に私の父母の家でランチを食べました。母はこれをコレクトをしてくれました。最近、オーストラリアの新聞の中でコレクトをできました。ボックスの中に本を14枚があります。

私は子供を持っている場合時に、一緒にこの本を読んだり、CDを聞いたりする予定です。

ベッキー。
Becky.





No comments:

Post a Comment