JellyPages.com

Featured post

My New Disney Corner 新しいディズニーコーナー。

As you may know, a few months ago, my husband and I moved to a new apartment. The apartment we live in now is much bigger than the old one, ...

Monday 17 August 2015

Alice in Wonderland Stamps ふしぎの国のアリスのスタンプ。

When I went to pick up my parcel recently, I bought some Alice in Wonderland stamps! They were being sold to commemorate the 150th anniversary of the story! I am a huge Alice in Wonderland fan (even having an Alice in Wonderland themed wedding), so I bought them!



さいきん、パッケージをもらいました時、ふしぎの国のアリスのスタンプを買いました。今年はふしぎの国のアリスの150周年です!私はふしぎの国のアリスが大好きです。私の結婚式はアリスのテーマでした。だから、スタンプを買いました。

No comments:

Post a Comment