JellyPages.com

Featured post

My New Disney Corner 新しいディズニーコーナー。

As you may know, a few months ago, my husband and I moved to a new apartment. The apartment we live in now is much bigger than the old one, ...

Thursday 13 August 2015

Meeting Minnie Mouse  ミニーマウスに会いました。

When Luke and I went to Tokyo Disney Resort, we met a lot of characters. I have already shown you Pluto and Mickey Mouse. Now, I would like to show you Minnie! We met her in the Lost River Delta area of DisneySea.

I was wearing my Disneyland California 40th Anniversary jumper underneath my jacket, so I had to show Minnie. I think she liked it!

Have you met Minnie too? Please show me your photos!


ルークと東京ディズニーリゾートに行った時、たくさんキャラクタに会いました。ミッキーとプルートの写真をもうポーストしました。今、ミニーの写真を見て下さい。ディズニーシーのローストリバーデルタでミニーに会いました。

私はジャケットの下にカリフォルニアのディズニーランドの40周年のジャンパーを着いました。ミニーはのが好きだったと思います。

あなたもミニーに会うことがありますか。皆の写真をシェーアをして下さい。

ベッキー。
Becky.

No comments:

Post a Comment