JellyPages.com

Featured post

My New Disney Corner 新しいディズニーコーナー。

As you may know, a few months ago, my husband and I moved to a new apartment. The apartment we live in now is much bigger than the old one, ...

Saturday 1 August 2015

New Disney Leggings

Two days ago it was my birthday. I turned 25. It was a good day, even though I had to go to university and tutoring... I didn't really do much as I was feeling quite tired.

My cousin Laura gave me these really nice Disney leggings! I am very happy, as the only Disney pants I owned before were pyjama pants. And, they are Nylon free, which is good, because I am allergic to Nylon!

I can't decide which one is my favourite!



七月30日は私の誕生日でした。25歳になりました。大学とチュータリングに行かなければなりませんでしたのにいい日でしたと思います。とても眠かったから、何もしませんでした。

私の従妹のローラは私にとてもきれいなディズニーレギンスを書いてあげました!私は嬉しかったです。ナイロンフリーです。私はナイロンアレルギーがあります。

一番好きなペアがどのを知りません。。。

ベッキー。

No comments:

Post a Comment