JellyPages.com

Featured post

My New Disney Corner 新しいディズニーコーナー。

As you may know, a few months ago, my husband and I moved to a new apartment. The apartment we live in now is much bigger than the old one, ...

Tuesday 11 August 2015

I Have Entered a Speech Contest... 私はスピーチコンテストを入りました。。。

Hi everyone!

Next month, my uni is hosting a Japanese language speech contest, and I have entered. I don't think that I will win, but it will be a good experience, and all participants will receive a certificate.

My topic is 'Studying Japanese with Mickey and Friends', I will talk about how I use Disney to help me learn Japanese. I am still writing the speech, and I hope that it will reflect my meaning and emotion well.

みなさん、こんにちは。

来月、私の大学で日本語のスピーチコンテストがあります。私はコンテストを入りました。私はコンテストを勝つと思うなのに、とてもいい経験になります。すべての参加者は証明書を取ります。

私のトピックは「ミッキーたちと日本語を勉強している」です。ディズニーを使用して、日本語を勉強しますについて話します。またスピーチを書いている。

Becky.
ベッキー。

No comments:

Post a Comment