JellyPages.com

Featured post

My New Disney Corner 新しいディズニーコーナー。

As you may know, a few months ago, my husband and I moved to a new apartment. The apartment we live in now is much bigger than the old one, ...

Wednesday 22 April 2015

私の新しいポーチです。 My New Pouch.

今日は、私の新しいポーチについて書いたいと思います。ポーチはUniBEARsityのです。UniBEARsityのファンブックのふろくでした。二週間前にもらいました。



UniBEARsityは何ですか。UniBEARsity物語の中にミッキーたちがぬいぐるみを作りました。ミニーがプリンというぬいぐるみを作りました。



私のポーチはプリンの頭です。ポーチの前にプリンの顔があります。ポーチの後ろにファスナーがあります。リールつきだからバッグやベルトなどにつけても使いやすいです。



ポーチは小さいから、小勢に最適です。来年、東京に行きます。ディズニーストアでプリンのぬいぐるみと色々なコスチュームを買うつもりです。

私の友だちのミッシェールもUniBEARsityが好きです。一番好きなUniBEARsityぬいぐるみがパフィーです。では、私はミッシェールにパフィーを買いてあげたい。


The other day I received a new pouch! It was a free gift that came in a UniBEARsity book that I bought online. It is designed after Pudding, Minnie Mouse's creation. The front is her face, the back has a zipper on it, and it is attached to a line, so that you can wear it on your bag or your belt, and still be able to use it.

It is small, so it is perfect for carrying change in it. At the moment, my USB is inside because it keeps it safe! And, when I go back to Tokyo Disney, I may even use it to keep my ticket in!

When I do go back to Japan next year, I am going to buy the Pudding bear, and lots of outfits for her!

Becky.
ベッキー。

No comments:

Post a Comment